2 filmer man bara måste se!

Heej nu är jag tillbaka efter min lilla resa!
På resan har jag läst nästan hela Ljudet av ditt hjärta jag är snart klar,det är tredje gången jag läser den hehehe.
Igår fyllde min Ella 14 år så jag har varit hos henne hela dan idag,hon gav mig två posters med kristen och rob på,jag vart så glad för på den ena var en av mina favvo bilder av dom,den som rob bär kristen på(jag har lakt ut den tidigare på bloggen).
Det kanske låter lite konstigt att jag fick saker på hennes födelsag men jag hade ju såklart presenter till henne oxå.

Det är två filmer jag bara måste se på bio, först är det vampyrer suger,den har premiär 2010-08-18.
Den andra är The last airbender där Jackson Rathbone spelar Sokka, den har premiär 2010-10-15.
Det är bara ett måste!!!!!!!!
Läs mer på sf här









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0