Heeej!

Det var några dagar sedan jag skrev på bloggen men det kan beropå att jag var på stan i måndags och då köpte jag Bree Tanners andra liv och jag läste ut den igår(tisdags), jag säger bara en sak DEN ÄR VÄRKLIGEN VÄRD ATT LÄSAS!! för den vara såå bra! KÖP DEN:)
Jag köpte också en berlock med ett rött äpple på.
När jag köpte boken fick jag med ett smakprov på en bok som heter Fallen ängel, jag vet inte riktigt vad det är för bok men på frammsidan  står det:"Älskar du Twilight är Fallen ängel en bok för dig" så jag antar att det är något bra, boken kommer ut den 1 augusti.
Jag köpte en till sak i måndags men på nätet:) jag köpte Eclipse soundtrack delux och nu väntar jag som en galnig på det!!

Nu kan jag också kryssa över 2 saker på min vill ha lista.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0