PAPPARAZZIS ÄR SVIN!!!

Tänk efter nu...
Skulle du värkligen vilja vara kändis?
Jag tror nog inte det......varför?
Se här

1.Du har inget privat liv p.g.a alla papparazzis följer efter dig.

2.Du kan inte försvara dig igenom att förstöra kamerona för då blir du stämd på massa pengar.

3.Du ser ingenting för alla blixtrar.

4.Dom kommer på massa skit om dig bara för att tjäna en massa pengar.

5.Du kommer bli helt galen.

Jag tror att det är alla papparazzis som är andledningen till att kändisarna hatar sitt liv ibland!!!
Fattar dom inte att det är på grund av dom alla kändisar går in i väggen och skit,och även om det inte är dom som gör dom arga eller ledsna så borde dom fatta att dom bara gör saken värre genom att ta kort och försöka tränga sig in i deras privat liv!!!!

Som stort fan till några av dom mest kända personer just nu så har jag lovat mig själv att inte köpa en ända skvallertidning någon mer gång i hela mitt liv, för mer en halva tidningen är falsk!!
Fattar ni inte!!!
När vi köper tidningarana så ger vi samtidigt pengar till alla papparazzis som sedan kan köpa nya kameror!!!!
Vi kan lika gärna köpa en vanlig bra tidning som frida eller elle, och ge pengarna till dom som faktiskt kämpar för äkta sanning genom interjuver.
Eller så kan ni spara så ni kanske kan åka till usa och se twilight stjärnorna på riktigt på breaking dawn premiäre nästa år vad vet jag, men snälla ge inte bort era pengar till folk som förstör andras liv.

Detta tycker jag är väldigt viktigt att alla som är ett fan av en kändis saka förstå och om alla hjälper till och slutar köpa skvallertidningar så kanske livet blir mycket bätter för våra favorit personer.
Så om du vill hjälpa till så kan du:

1. Skriv inget papparazzi skit på din blogg.

2.Skriv en liknande text på din blogg och för vidare detta budskap (du får gärna om du vill kopiera detta inlägg till din blogg)

3.Och framför allt KÖP INGA FLER SKVALLERTIDNINGAR.

Här är en störande video som värkar så jobbig för stackars rob.



Kom ihåg denna blogg helt papparazzi fri, här hittar du bara äkta vara ;)

jag hitta videon och papparazzi grejen här 
Jag blev inpererad och ville föra vidare detta till fler så att vi ska kunna hjälpas åt.

Kommentarer
Postat av: nada

asså gillar inte heller papparazzin tycker så synd om Rob på den videon också): föresten kom och besök min nya blogg

2010-08-07 @ 17:02:34
URL: http://mileytwilightlover.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0