Stor skillnad?

Jag har suttit och funderat lite över karaktärerna och dom riktiga skådespelarna vad är rätt och vad är fel eller.

1.Kristen och Bella.
Jag tycker inte kriss spelar bella rätt jag tycker hon borde vara mer sig själv för när man tänker efter så är kriss ganska lik bella. dom är lika klumpiga som t.ex förra året på mtv movie awards så tappade hon sitt pris nästan när hon skulle stå och prata och i år var hon på väg att rammla när hon skulle upp på scen. bella ska inte vara så självsäker eller så klar tänkt som kriss spelar i filmen det blir inge bra då.men när det gäller utseendet så är det väldigt bra tycker jag,eller liksom jag vet inte hur bella ska se ut men jag ser henne på det settet.men kläderna är väldigt olika men dom låter inge bra i boken så filmen har mycket bättre kläder helt kalt.

2.Robert och Edward
Edward i filmen är välidigt lik den jag ser framför mig,snygg,vacker,smart,självsäker,beskyddande,snälla,mystisk mm.Men om jag tar en bild med edward på och en med rob kan jag inte se samma person i dom det är helt olikt.
1.rob moste nog ha tränat väldigt mycket på sina repliker för dom har helt olika dialekter.robert är ju från england så han pratar ju brittiska men edward pratar amerikanska det låter helt olika.
2.utseendet är inte rätt heller dom är olika men ändå lika,det är svårt att förklara men liksom när rob är sminkad så så blir det liksom en helt annan person.
3.ansikts uttrycket är mycket mer mer... asåå jag vet inte allt är så vrt att förklara  men om ni tittar någon gång så ser ni att det skäns inte som samma person.
När man tittar på new moon och eclipse så ser det ut som edward stirrar skitmycket när någon pratar med honom på vissa scener men inte när bella pratar med honom. det är nästan läskigt att titta på honom ibland.

har inte så mycket att säga om taylor eller jacob för jag är liksom team edward och jag undrar liksom varför man ska vara team jacob för när alla vet att bella alldrig komer välja jacob äähh skitsamma alla tycker olika.

här är deras för söta kyss på mtv movie awards2010<3 ser ni att hon holler på att rammla sedan veder hon sig om till rob^^ hon är vell van vid att han alltid beskyddar henne i filmerna haahaha naaawww<3


Kommentarer
Postat av: Ella

Kahahahhahaha!! Dom suger ju på att kyssas! XD

2010-07-04 @ 01:14:33
Postat av: miiii

inte i the twilight saga men där på galan ja XD

2010-07-04 @ 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0