Varför gillar alla twilight så mycket?<3

En dag läste jag en tidning där det stod "varför gillar alla twilight så mycket?" som över skrift.
Jag läste hela artikeln.
Dom skrev att alla gillar twilight för att alla vill vara som bella,för bella har två starka personer som skyddar henne hela tiden så att hon blir aldrig skadad.
Men det lät inte rätt för mig.
Jag älskar Twilight pågrund av kärleken,kärlek som jag själv som person aldrig har fått upplevt i verkliga livet.
Jag har drömt om det och fantiserat om det.
Mina föräldrar har varit separerade i 2år och innan det så var dom liksom aldrig sams,dom gånger dom var sams och vi hade kul tillsammans har jag på något konstigt sett glömt bort,jag vet inte varför,det är dom stunderna man inte ska glömma bort,allt jag kommer ihåg är när dom bråkade.
Jag har aldrig varit tillsammans med någon person,jag vet inte hur det känns att vara älskad i ett förhållande.
Men just nu är jag kär för första gången men jag vet inte om den personen känner likdant,han vet nog inte om det:(
Jag vill vara som Bella jag vill ha min drömkille och jag vill att han ska visa sin kärlek för mig som Edward gör till Bella.

Tre fina kyssar från alla dom tre filmerna<3


Twilight


New Moon


Eclipse





Kommentarer
Postat av: nada

va fint skrivet♥ mina föreldrar är också skilda de käns som om de hatar varann så fatar om det är jobbigt för dig! och föresten TACK!!! för att du skrev upp min blogg på det inlägget

ha de bra



/många kramizzzar från mig♥

2010-07-09 @ 21:39:01
URL: http://twilightalskaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0