SUGER! helt rätt ord

Kom precis hem från en galen bio kväll med kompisarna, som jag redan har nämt så har jag sett filmen vampyrer suger nu MEN jag säger bara den är inte värld pengarna!
Det var den sämsta film jag har sätt!
Seriöst det var väldens sämsta skämt och domöverdriver fett mycket, ja jag vet att det är en parodi men den var ingen bra parodi!
Sverige har mycket bättre humor än Amerika, tex om man gömför komesarie späck med vampyrer suger så är komersarie späck det mäst roligaste jag någinsin har sätt, jag hade jätte ont i magen efter filmen för jag skrattade så mycket men vampyrer suger var ju ingenting, lite skrat då och då men det var inget kul.
Detta är bara vad jag och mina vänner tycker men alla tycker olika;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0